close

from GOM TV, YG & AznSamManMV

 

結合動畫展現出似在夢境中

什麼都有可能出現

 

 

G-Dragon - Butterfly

中譯 from BBCN

It About you a Butter fly
Every time i come close to you
(Every time i want that know you)
Fell like I gonna Dream every time
(I get butterfly)

無意望向天空 Like
似是你微笑的模樣
格外刺眼 Baby

我一整天中只與你浪漫的drama
讓我哭泣讓我傻笑no no no
毫無睡意 試著喊出你的名字
我害羞得轉過頭
是這樣得喜歡著你
像米虫一樣一步都離不開你

Every time i come close to you
(Every time i want that know you)
Fell like I gonna Dream every time
 (I get butterfly)
beautiful girl

無意看向地面 like
你名字那三個字讓我如此澎湃 Baby

你那小傷口讓我來幫你愈合
我的愛人

Yo 你就如那蝴蝶
如追逐花朵的那孩子
純潔的眼球

擺動擺動的身體
閃爍閃爍的你眼神
我該怎么辦


Every time i come close to you
(Every time i want that know you)
Fell like I gonna Dream every time
(I get butterfly)

我向你承諾保證的
可惜卻事與愿違
Just another day 都一樣
有什麼複雜的

你不信任男人
愛情也是可以永恆
為什麼要欲擒故縱
更誠實一點 我cool不起來
看著我的眼睛
You See my eyes
You See my lips
Listen to my heart
聽到請回答我
請親吻我的臉頰
我的回憶啊
Ye that be all i say
你我充滿愛情的心跳
我們never ever not breaker
Trust me i make love to you

Every time i come close to you
(Every time i want that know you)
Fell like I gonna Dream every time
(I get butterfly)

Ye yo special to me
your turn
la la la la la la la
Ye Butterfly

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ajw911kiwi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()