close

FROM YGEntertainment

 

 

TAEYANG - WHERE U AT

 

翻譯:猥瑣老囧

WHERE U AT



i don't even know your name girl
but i'm a get you somehow
just gotta let me know where u at
cause your man's coming

第一眼就像認識我
碰到你那熟悉的微笑
我的腳步也停止了 baby

雖然是一瞬間
記起那瞬間的感覺 有點不安
恐怕再也看不到了 ye

為了再看你 我轉身一看
漸漸遠去的你
day and night high and low
今天我依然在這裡找你

i just wanna know if you feel the same
where u at where u at 現在請告訴我
讓我的愛情開始 where u at girl
i just wanna know if you feel the same
where u at where u at 當你叫我時
我已經站在你的面前

好像知道我的孤獨
你的那個表情 我無法忘記 你很了解我
then i wake up and i'm up ma zone
blink twice and then you're gone

或許你也像我一樣筋疲力盡嗎
假如在這冷酷的世界碰到后喪氣時
見到我之前一定要忍住

為了找你 無論怎么跑
漸漸遠去的你
day and night high and low
今天我也穿過天空向你呼喊

i just wanna know if you feel the same
where u at where u at
現在告訴我 我的愛情可以開始
where u at girl
i just wanna know if you feel the same
where u at where u at
總有一天 當你叫我時 我已經在你面前
now let's go

let me break this down 現在在某個地方
跟將要聽著這歌的你約定
you are meant for me so i'll be there for you

i just wanna know if you feel the same
where u at where u at
現在告訴我 我的愛情可以開始
可以開始
i just wanna know if you feel the same
where u at where u at
總有一天 當你叫我時 我已經站在你面前
站在你面前

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ajw911kiwi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()